50 jaar Immanuelkerk Maastricht

De Immanuelkerk viert binnenkort haar 50-jarig bestaan en nodigt de buurt van harte uit om op zaterdag 23 september bij deze feestelijke viering aanwezig te zijn!

Kent u de kerk enkel van dat gebouw waar op zondagochtend auto’s op de parkeerplaats staan maar hebt u geen idee van hoe onze samenkomsten zijn? Dan is dit allicht de gelegenheid om kennis te maken met ons. Sowieso houdt de kerk op donderdagochtend in de even weken bijeenkomsten voor senioren en alleenstaanden. Voelt u zich aangesproken tot deze doelgroep, laat u zich dan zeker informeren want u bent meer dan welkom

Reserveren?

Voor de organisatie is het fijn om het aantal personen te weten dat komt. Wilt u daarom via het mailadres 50@immanuelkerk.nl reageren indien u komt en met hoeveel personen?

Dank u wel! Graag tot ziens op 23 en/of 24 september of op eender welke zondag- of donderdagochtend. U bent van harte welkom.