Digitale giften

Naast een collecte op zondagochtend is er ook de mogelijkheid om digitaal te geven aan de Immanuelkerk Maastricht. Hiermee ondersteunt u het werk dat wij als kerk doen.

Immanuelkerk Maastricht maakt hiervoor gebruik van de Givt-app. Deze Givt-app kunt u downloaden en op uw telefoon installeren. Het is een app die gebruikt wordt voor goede doelen en stichtingen. In Nederland gebruiken inmiddels meer dan 1500 kerken deze Givt-app. Ook Giro 555 werkt inmiddels samen met Givt. Als u deze QR-code scant, dan kan u aangeven welke gift u aan de Immanuelkerk geeft. U ontvangt jaarlijks automatisch een overzicht van de door u gedane giften. Dit overzicht kunt u gebruiken voor uw belastingopgave [teruggave]. Immanuelkerk Maastricht is een zogenaamde ANBI [Algemeen Nut Beogende Instelling].

Bankgegevens:
Nederland (IBAN):