Vasten

Iedere zaterdag voor de eerste zondag van de maand wordt er in de Immanuelkerk Maastricht gevast. Iedereen op zijn of haar manier. De bedoeling hiervan is om onze relatie met God te verstevigen. Niet God maar wij zullen hierdoor veranderen.

Ook in het kerkgebouw is er op die zaterdag de mogelijkheid om vanaf 9.00 uur samen te komen om met elkaar God te zoeken door middel van gebed, zang en onderlinge bemoediging.
Er wordt in blokken van één uur gebeden. U kunt dus bijvoorbeeld ook van 10.00 uur tot 11.00 uur deelnemen. De activiteit in het Kerkgebouw begint om 9.00 uur en duurt to 13.00 uur.
U gelieve wel rond het hele uur binnen te komen of weg te gaan. Zo voorkomen wij dat het binnenlopen of vertrekken niet stoort voor degenen die al aanwezig zijn om te bidden.

Dit bericht heeft één reactie

1. Jack

Fijn dat de Vastenbidstond nu ook op de website staat! Dank!!